Friendly Neighborhood Ghost
Strange antics cause Melinda and Jim to question the sanity of their new neighbor. It isn't until Melinda sees a ghost attached to the neighbor that she realizes he is not only being haunted, but the ghost is trying to kill him. Melinda learns the ghost is seeking revenge, but when she hears her neighbor's side of the story, the truth is revealed.
Strange antics cause Melinda and Jim to question the sanity of their new neighbor. It isn't until Melinda sees a ghost attached to the neighbor that she realizes he is not only being haunted, but that the ghost is trying to kill him. Upon confronting the ghost, Melinda learns that he is seeking revenge on her neighbor, but it isn't until she hears her neighbor's side of the story that the truth is revealed. Now Melinda must figure out a way to convince both the ghost and the neighbor that things are not as they seem.