Happiness
The TV show Yasemin has attended goes for a commercial break. Ekin who listens to the conversation between Taner and Yasemin in the backstage, connects the dots and understands Yasemin is actually the Hunter. When the break is over, Yasemin and Taner come face to face in the studio to play a game. As Yasemin has other plans on her mind, Taner dies in a horrific way on live broadcast.