Just one more glass of wine.
The family goes on a wine tasting trip and stays in Haley’s new boss’ country house where the only rule is: Don’t touch the tiara! Meanwhile, Gloria and Mitch are invited to a party at Oprah’s house but can’t bring anyone else.