On the Wings of a Dove
After Jim starts to feel anxiety and despair for days on end, Melinda determines that he is experiencing the spirit of an ex-con, a man he could not save in a motorcycle accident. Melinda later learns that the spirit was led to her through her husband so she can help him apologize to the family of a boy he killed and beg forgiveness.
After Jim starts to feel anxiety and despair for days on end, Melinda determines that he is experiencing the spirit of an ex-con, a man he could not save in a motorcycle accident. Melinda later learns that the spirit was led to her through her husband so she can help him apologize to the family of a boy he killed and beg forgiveness. When her attempt fails, Melinda must figure out a way to make amends with his estranged wife and son so he can cross over and detach himself from Jim.