Lost Boys
Melinda and Andrea are hired to auction off furniture from a local inn before the structure is torn down. Upon cleaning the basement, Melinda discovers the spirits of three young boys and a dog that died in an orphanage fire in 1956. She must help them before the inn is destroyed or they will drift as earthbound spirits forever.
Melinda and Andrea are hired to auction off furniture from a local inn before the structure is torn down by a new owner. Upon cleaning out the basement, Melinda discovers the spirits of three young boys and a dog that died in an orphanage fire in 1956. She must help them cross over before the inn is destroyed with them inside or they won't have anything to hold on to and will drift as earthbound spirits forever.