Grace
Robin Roberts has an intimate conversation with hilarious comedian Loni Love, actress/singer Chrissy Metz and beloved television personality Kelly Osbourne about discovering and giving themselves grace. Learn how these multifaceted women have transformed their experiences of judgment and feelings of defeat into an energy that turned their lives and careers into their wildest dreams.