Ghost Dad
Stan’s father Jack dies during a police chase and the family gathers to mourn him. Stan is traumatized by being unable to find closure with Jack, so Roger fakes a séance.
Stan’s father Jack dies during a police chase and the family gathers to mourn him. Stan is traumatized by being unable to find closure with Jack, so Roger fakes a séance in order to help Stan move on. The ghost of Jack appears during the séance and becomes bound to the mortal plane. Trapped within the house, Jack finds new ways to belittle Stan and the family.