Girl Meets The Truth
Cory teaches a lesson on truth, Riley and Maya struggle with whether it was right to lie to Farkle and tell him he's a good actor and if Maya should keep the locket she found.
After Cory teaches a lesson on truth, Riley and Maya struggle with whether or not it was right to lie to Farkle and tell him he's a good actor and if Maya should keep the locket she found, even though it doesn't belong to her.