Glass Houses
Tensions run high and secrets are revealed when the entire Walker family takes a disastrous weekend getaway together.
In the third-season premiere, Kevin gets the keys to his boss’s vacation home in Laguna Beach and the whole family joins him for the weekend where secrets are spilled – including the revelation of a long-lost sibling; Rebecca and Justin’s romantic relationship and the news of Tommy wanting to fire Kevin as Ojai Foods’ lawyer.