Live Alone and Like It
Lynette learns that no good deed goes unpunished when she briefly befriends the elderly and mean-spirited Karen McClusky after saving her life.
Lynette discovers that no good deed goes unpunished when she momentarily befriends mean Mrs. McCluskey; Susan, still reeling from her breakup with Mike, is mortified when her mom- also now single – decides to jump-start both their love lives.