Performance Anxiety
The 118 race to the rescue at emergencies at a commercial bakery and a bodybuilding competition; Bobby’s annual performance reviews sends Chimney to the firefighter academy where he runs into a familiar face; Eddie’s aunt gets involved in his personal life; Maddie helps a nervous teen suffering a panic attack.