Parental Guidance
Owen, Tommy & the 126 race to the rescue when a medieval-themed restaurant suffers a case of carbon monoxide poisoning. The crew is worried that Paul still has not mentally recovered from his surgery or the fact that his friendship with Marjan is over. Mateo is offered a promotion by his old fire captain, but quickly realizes he is not the man he once knew.