Stupid Things in the Name of Sex
When Conrad’s attempt to surprise Nic with a lavish Valentine’s Day dinner is foiled, he gives the reservation away to someone who could really use it. Mina and Devon distract themselves from all Valentine’s celebrations by trying to figure out how their seemingly healthy neighbor has suddenly passed away.
When Conrad’s attempt to surprise Nic with a lavish Valentine’s Day dinner is foiled, he gives the reservation away to someone who could really use it. Mina and Devon distract themselves from all Valentine’s celebrations by trying to figure out how their seemingly healthy neighbor has suddenly passed away. Meanwhile, Kit gives dating advice to a sex-injured patient, Irving hits a crossroads in his not-so-secret relationship with Nurse Jessica, and Bell decides to celebrate the day in the OR.