Homing
Having secretly remortgaged everything he and Dennis own, borrowed money, then travelled to Amsterdam, Lomper returns to Sheffield with a precious package in tow. Shot gun wielding Vince demands to see the cargo. Feeling that husband Dennis no longer respects him, Lomper is trying to impress him with the money he will make. When the plan goes awry, the arrival of a Korean billionaire looks like salvation. Only things do not go to plan. Now it is not just Lomper’s marriage that is in danger, but his life. Recruiting his friends to help him, Lomper embarks on the daredevil adventure. Elsewhere, Horse has his health assessed.