Let the Games Begin
When a blimp suffers mechanical failure and its engine catches fire, Athena and the 118 must rescue victims both inside and outside a packed sports stadium. Bobby and Athena drop off May on her first day of college and discuss honeymoon plans, while Maddie and Chimney go to couple’s therapy.