Hyperion Heights
Henry leaves Storybrooke in search of his own story. Years later in another realm, he encounters a troubled Cinderella, changing the trajectory of his quest. When Cinderella's evil step-mother, Lady Tremaine, poses a threat, Henry discovers that following his heart will require him to make difficult choices. Years later, a young Lucy finds a disillusioned Henry at his home in Seattle, determined to make him remember his true self in order to defeat the curse afflicting the fairytale characters of Hyperion Heights.