I, Witness
With old enemies gone, Abbie and Crane are seemingly moving on with their lives. However, the discovery of a mysterious tablet shows that there may be a new dark prophecy surrounding our Witnesses. The two team together, and with the help of an old amulet, continue their epic takedown of the forces of evil.