Un-Valentine's Day
Last year, Pooh sent such a flood of Valentine's cards to his friends that he caused serious problems in Hundred-Acre Wood. So this year they agree to cancel Valentine's Day.
Rabbit holds a meeting to discuss how to avoid a repeat of the events of last Valentine's Day, when Pooh sent out so many cards to all his friends that they didn't know what to do with them all! The friends decide to cancel Valentine's Day this time around, but after Pooh receives an anonymous Valentine's gift, he starts the chain off all over again. All the animals are now trying to gve their Valentine's gifts in secret, but Rabbit eventually finds out what is happening!