Suspicious Minds
Gabrielle decides to organize a glamorous Halston fashion show for charity, showcasing the ladies of Wisteria Lane; Susan learns of Gabrielle's adulterous secret.
Looking to give her life a purpose, Gabrielle decides to organize a glamorous Halston fashion show for charity showcasing the ladies of Wisteria Lane. But Susan is less than charitable towards her friend when she discovers Gabrielle's shocking secret; Lynette uses her business acumen to poach a nanny; Bree decides to take Andrew's out-of-control behavior into her own hands.