Illusion
Victoria and Conrad are tested as they reaffirm their loyalties and commitment to each other. Meanwhile the all-too-knowing Mason Treadwell digs deeper as Emily and Amanda struggle to keep their pasts a secret.
The ties that bind Victoria and Conrad are tested as they reaffirm their loyalties and commitment to each other. Meanwhile the all-too-knowing Mason Treadwell digs deeper as Emily and Amanda struggle to keep their pasts a secret; Nolan confronts Padma about her inquiry about David Clarke to Daniel; and Jack reopens the Stowaway.