Into the Woods
Stan runs into a childhood friend and is haunted by the memory of how he didn’t stick up for that friend when they were bullied as kids.
Stan runs into a childhood friend and is haunted by the memory of how he didn’t stick up for that friend when they were bullied as kids. Stan vows to fix his mistake by helping the old friend find a better job and start a new life. Every attempt Stan makes at rectifying the past backfires until the old friend reveals what really happened the night they were bullied.