No Rules
The household becomes unbearable when Michael decides to let the kids do as they please.
The household becomes unbearable when Michael decides to let the kids do as they please. Claire misses the bus for school because Michael doesn't wake her. The pressure on Jr. gets to be too much when Michael runs over his bicycle, which is still parked in the driveway, and locks him out of the house until 6:00 in the morning. The kids eventually acknowledge that rules are important and that abiding by them shows appreciation for all the things Michael provides.