Jardin De Minuit
The moon shines on a young couple playing in the forest. Their game leads them into an unknown garden in the middle of a clearing. Unaware of the danger in the shadows, the young lovers wander down the paths of Midnight’s Garden. Little by little, they become overwhelmed by a captivating charm and lose their way in the mysterious maze. Can they break the spell that imprisons them?