Wonder Woman
Jim refuses to go to the mall with Cheryl and Dana when asked. When Cheryl's purse is later snatched by a mugger, Jim goes into protective overdrive, first following her around all day and then hiring two German Shepherd guard dogs who only understand commands in German.