A Vicious Cycle
A ghost, Anna Fowler, asks Melinda to help find her daughter, Lane, claiming that Lane needs Anna's help. When Melinda finds her, Lane refuses to see her mother. After Anna attacks Lane's fiancé, Melinda learns a secret that applies equally to both mother and daughter. In order for Anna to cross over, Melinda must help both acknowledge their past.
A ghost, Anna Fowler, asks Melinda to help find her daughter, Lane, claiming that Lane needs Anna's help. When Melinda finds her, Lane refuses to see her mother. After Anna attacks Lane's fiancé, Tim, Melinda learns a secret that applies equally to both mother and daughter. In order for Anna to cross over, Melinda must help both mother and daughter acknowledge their shared past.