The big day for Turk and Carla has finally arrived but a patient holds up Turk.
The big day for Turk and Carla has finally arrived but a patient holds up Turk. With Elliot still angry at him, J.D. attempts to reconcile her with Sean as a way to make every thing right again in their friendship.