The Great Escape
Walter helps an amateur magician look for his assistant, who vanished after a disappearing act, but the trail also leads to a counterfeit-money operation. Meanwhile, Isabel helps Leo keep an eye on Willa.
Amateur magician Preston Miller seeks Walter's help to find his assistant who vanished after a failed attempt at an ambitious disappearing act. With the help of Special Agent Judy Green, Walter and Leo find clues that lead them to uncover a counterfeit money ring. Meanwhile, Leo enlists Isabel’s help in looking after Willa.