Mind Over Murder
When Peter turns the basement into a bar, Lois becomes a popular torch singer; and Stewie begins teething, and builds a time machine.
When Peter goes to Chris' soccer game, he inadvertently punches a pregnant woman he thought was a man. Restless under house arrest, Peter turns the basement into a bar and Lois ends up stealing the show. Meanwhile, Stewie attempts to create a time machine to avoid teething pain.