Lone Palm
Claire and Marion go on vacation with Léonie and Lou, but misery is no less painful under the sun. Upon arriving, they hear about a missing child, which Marion obsesses over. Claire tries to bond with her stepdaughter during their stay, but it is not easy. As a storm looms, they are stuck in their hotel room, and Claire learns that her sister has a lover, and Marion learns that Louis volunteers as a clown at the hospital.
Claire and Marion go on vacation with Léonie and Lou, but misery is no less painful under the sun. Once on the island, they hear about a missing child, which Marion obsesses over. Claire tries to make the most of her stay to bond with her stepdaughter, but it is not always easy. At the resort, the two sisters meet Sarah, a huge fan of Anne's books. In this heavenly setting, the truth will come out. As a storm rages, Claire, Marion, Sarah, and the two little girls find themselves confined together. Claire realizes that her sister has a lover, and Marion learns that Louis volunteers as a clown at the hospital. Locked in and with no way out, the sisters are left to face their realizations.