The Mob: The Addict Who Took Down The Mafia
Henry Hill was just a low-level Mob associate. But his 1980 arrest for drug dealing brings about the downfall of the Mafia crew responsible for the largest heist in U.S. history. Immortalised in the Scorsese classic “Goodfellas”, this is the real Henry Hill story as told through previously unseen photos, newly unearthed wiretaps, and exclusive interviews including his ex-wife, Karen Hill.