Meredith reaches out to Teddy.
Meredith reaches out to Teddy and helps her talk through some of her personal struggles. Owen and Amelia hide out near Betty's school after she becomes a flight risk. Meanwhile, Jo wants to get to work on the fellowship, but Bailey's attention is elsewhere.