A private investigator is conned - by her fiance.
When Los Angeles private investigator Alice Vaughan is conned out of millions by her fiance, she suddenly becomes the victim and goes on a private mission for payback, stopping at nothing to catch her man. However, the FBI is also following his criminal activity across Europe and is closer than ever to capturing him, and hopes to elicit Alice's help in taking him down.