Law of Attraction
While Dre thinks Rainbow is questioning his machismo, Pops and Ruby reignite their love affair.
Dre thinks Rainbow is questioning his machismo after another man dismisses him in front of her. But when Pops swoops in to help his son save face, Ruby (guest star Jenifer Lewis) is attracted to this show of manliness and the couple reignite their love affair. Meanwhile, things get awkward when Jr. is selected to play “Romeo” to his sister Zoey’s “Juliet” in their school play.