Pretty Little Picture
The four ladies decide to organize the dinner that the late Mary Alice was planning; Karl returns to Wisteria Lane to discuss terms with Susan.
The women decide to go ahead with the big dinner party Mary Alice had planned to host, despite the disturbances in their own lives; adulterous Gabrielle finds herself with a nine-year-old blackmailer; Bree struggles to keep her crumbling marriage a secret; and Susan bares all – in more ways than one – as she confronts her ex-husband.