The Longest Day
Lena supports Brandon as he unloads a long-held secret that could tear his family apart. Callie brings Jude for a visit with the Quinn family.
Lena supports Brandon as he unloads a long-held secret that could tear his family apart. Callie brings Jude for a visit with the Quinn family in the hopes that Jude will no longer feel so threatened by this other side of Callie’s life. Meanwhile, Jesus is torn between feelings of guilt over his failed relationship with Emma and pressure to prove his loyalty to Hayley. Mariana’s dance team prepares for an upcoming competition, and her insecurities threaten to get the best of her.