Empty Planet
Gideon, Hotchner and their team travel to Seattle in pursuit of a bomber who is targeting places that are technologically advanced.
Gideon, Hotchner and the team travel to Seattle in pursuit of a bomber who is targeting places that are technologically advanced. Through their investigation, the BAU meets Professor Kent, the author of a science fiction novel that denounces technology and has become a guidebook for the bomber. With her help, the team attempts to figure out why these sites are chosen as targets before anyone else is seriously injured.