The Cat Came Back
When Cheryl's cat dies, Jim promises to give it a proper burial, but the football game takes priority.
Jim’s on route to the football stadium with Dana and Andy when Cheryl calls to say the family cat’s died. Cheryl wants Jim to come home, and the three return quickly, hoping to console Cheryl and get to the game – but a rambling ‘funeral’ delays their return, and then the solid ground outside means Jim can’t bury the cat, so he puts in in the garage freezer.