Life Support
In an episode told from Cooper’s point of view, we follow him from the moment of conception through a nasty fight with Charlotte, which inadvertently threatens the lives of their triplets.
In an episode told from Cooper’s point of view, we follow him from the moment of conception through a nasty fight with Charlotte, which inadvertently threatens the lives of their triplets. Meanwhile, Violet comforts a friend who is being advised to take her partner off life-support.