Cleve inspires young activists to march on Washington.
An energized Cleve inspires a group of young activists to organize a march on Washington to demand full LGBTQ civil rights, while Roma uses her skills to reform healthcare in San Francisco. Elsewhere, a group forms to try overturning California's discriminatory proposition banning gay marriage.