Mrs. Smartypants
After Hope shows promising signs of being a baby genius, Jimmy becomes inspired to go back to school and prepare for the G.E.D. exam. Jimmy is surprised to find his former high school teacher Mr. Swift instructing the class as he continues to give Jimmy a hard time in the classroom. Meanwhile, Burt and Virginia worry that Jimmy could become the smartest family member if he passed the test, so they decide to take the exam, too.