Legend of the Pyramid Kings
Archaeologists investigate the mysterious Kings of Egypt’s Pyramid Age, and discover a lost temple, buried for more than four thousand years.
Archaeologists hunt for clues to the mysterious kings of Egypt’s Pyramid Age. They search the tunnels of the Great Pyramid; unearth a new tomb among the pyramids of three later kings; find evidence of a Pharaoh’s temple, lost for more than four thousand years; and shed new light on the legacy of the most powerful rulers in the history of Ancient Egypt.