Disappearing Act
An investment fund manager stands trial for defrauding investors of a billion dollars, but he is kidnapped outside of the court. Later, a videotape of him being killed surfaces. But was it possible he faked his own death?
A rich investment fund manager, Gerry Roberts, stands trial for defrauding his investors of a billion dollars, but he is kidnapped as he is leaving court, even though Tommy and Adam are on his security detail. In all the chaos, a protestor outside the courthouse is run over and killed by the getaway car, and later a video surfaces of Gerry being killed. But was it possible he faked his own death? Megan also gets closer to the truth about her father.