Semper I
The Political powers-that-be make big plans to promote Brody as a national hero, but his increasingly erratic behavior threatens his media-darling status. Elsewhere, a desperate Carrie searches for evidence to link Brody with Abu Nazir, as her boss Saul Berenson directs her to focus on Nazir's money trail.
Political powers make big plans to promote Brody as a national hero, but erratic behavior on his part threatens his media image. Elsewhere, a desperate Carrie searches for evidence to link Brody with Abu Nazir, while Saul enjoins her to follow the terrorist financier's money trail.