Get Lost Loula
Let's play hide-and-seek! Pocoyo is the searcher and he does great, but only thanks to Loula. When Loula gets all the praise, Pocoyo gets jealous and throws a ball too far for Loula to run after. His friends scold him and Pocoyo feels sad, so he decides he must find Loula. They follow her trail, but she is nowhere to be found. When they finally find her, they are all happily reunited.