Love is In the Air
While breaking into a neighbor's house in his continuing search for clues, Mike gets shot by the jittery owner and tries to hide it from Susan during their dinner out.
It's Valentine's Day on Wisteria Lane, and love is - almost - all around, as Susan looks forward to a romantic date with Mike Delfino, until she learns a surprising fact about her favorite plumber; Bree discovers something new about hubby Rex; Lynette's cranky old neighbor (Kathryn Joosten, "The West Wing") accuses the Scavo twins of thievery; Gabrielle's work adventures continue as she gets a gig as a mattress model for the "Siesta King" (guest star Jon Polito).