Magic Bullets
The gang attempt to draw out Jen’s power by manufacturing stressful situations. Carrie tries taking her to the dentist, but it fails when Jen receives a dose of Valium. Kash goes for a more dramatic approach and kidnaps Jen, which backfires and they are forced to call upon a smug Andy to help out. Jizzlord transforms into a man but no one is there to see before he shifts back again.
Carrie and Kash come up with a genius solution to stimulate Jen into getting her power: stress. When an extra spicy meal doesn’t do the trick, they are forced to escalate by making Jen confront her greatest fear.
When a subsequent dose of Valium causes more problems than it solves, Carrie and Kash up the stakes again, but when their new plan goes awry, they are forced to go on a rescue mission and call an unwanted ally for help.
Jen races to fix an embarrassing voice note left for Luke in her Valium-induced haze.