Manna from Heaven
Johnnie Cochran and F. Lee Bailey head across the country to get their hands on the Mark Fuhrman tapes. Judge Ito must decide whether the tapes, and the racial epithets they contain, are admissible.
Alleged tapes of inflammatory remarks by Mark Fuhrman become the focus of the defense, and Cochran and Bailey must cross the country to secure them. Judge Ito is forced to address an incendiary piece of evidence that causes a seismic disruption in the trial. Both the prosecution and defense are thrown into chaos by the possibility of a mistrial, while the threat of a public backlash hangs over Los Angeles. Tensions between Darden and Cochran come to a head in court, and Fuhrman provides the defense with an opportunity.