No Heads and a Duffle Bag
The next item that Randy tries to cross off of Earl's list involves ruining their parents' vacation--by leaving a duffel bag full of marijuana they found in the bed of their truck at their parents' house, only to have them find it.
With Earl still in a coma, Randy and Joy decide to continue crossing items off Earl's list to improve his recovery. Earl's parents went on a vacation and left the house to Earl and Randy. Upon returning early from the airport due to a flight delay they found a duffel bag full of marijuana in the house. Carl, Earl's dad, is very mad and destroys all of it. Only to find Earl, Joy and Randy return home with an angry drug dealer holding a gun demanding his entire duffel bag full of weed back. Carl, reluctantly, was left with no other decision than to buy back all the marijuana from the local drug dealer, Circus. What will Randy do to amend this situation? Or is this a task that Earl can resolve just by listening to his father?