Mean Ghost
After a speech at Grandview High, Melinda notices the spirit of a cheerleader attacking her former squad. With the semi-finals just days away, Melinda scrambles to determine why the spirit is destroying her squad. When Melinda notices a connection between the ghost, the new head cheerleader and a "goth" student, she reaches out to the team's coach.
Following her career-week speech at Grandview High School, Melinda observes the spirit of a cheerleader maliciously attacking her former squad members. With the cheerleading semi-finals just days away, Melinda scrambles to determine why the spirit of a cheerleader is destroying her former squad. When Melinda notices a connection between the angry teen ghost, the new head cheerleader and a withdrawn "goth" student, she reaches out to the team's coach for more information.