Quality Time
Marriage counselors back Michael's belief that he's entitled to some time alone, much to Janet's dismay.
Janet is annoyed with Michael who feels that, after spending time with her, he's entitled to time alone - an opinion shared by the marriage counselors they end up seeing, much to Janet's further frustration; Jr. wonders why Claire suddenly wants to hang out with him and his friends.